Incluzând veniturile din tranzitul internațional de voce, veniturile din servicii ale Vodafone România au atins 168,3 milioane de euro.
Comparația în bază organică reflectă evoluția comparabilă, atât din privința impactului fuziunilor și achizițiilor, cât și a efectului de curs valutar.
Vodafone România a înregistrat un număr total de 8.801.590 de clienți la 30 iunie 2015, in creștere cu 233.838 față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 8.189.970 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Venitul mediu pe utilizator mobil a ajuns la 6,1 euro în ultimele trei luni, încheiate la 30 iunie 2015. Numărul de clienți include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce și internet fix și m2m (machine to machine).
La 30 iunie 2015, abonații serviciilor Vodafone reprezentau 41,4% din baza de clienți, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,6%. Utilizatorii serviciilor prepaid au crescut cu 0,4 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.
Consumul de date mobile a crescut cu 128,7% în trimestrul încheiat la 30 iunie 2015, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 6 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 30 iunie 2015, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone are divizii în 26 de țări, 55 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 30 iunie 2015, Vodafone avea 449 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 12 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.